Twente Plat: 8 maart in Kulturhus EGW

maart 8, 2025 @ 20:00 - 22:30

Met vliegende vaart dendert de Twente Plat Lachexpress het nieuwe theaterseizoen in. Het cabaretgezelschap doet ook Epe aan! Op 8 maart staat Twente Plat in Kulturhus EGW in Epe.

Het ultieme doel van Twente Plat? Het publiek een heerlijke avond uit bezorgen. Daarin speelt de Twentse humor natuurlijk de absolute hoofdrol. Knotsgekke conferences en hilarische liedjes: in hun gloednieuwe programma trekken de Twentse cabaretiers alle registers weer open. Een bezoek aan Twente Plat is dan ook een aanslag op de lachspieren. Twents Plat is weer op pad! Mis het niet! Want dit is met recht: Twentse humor op z’n best!

Deze voorstelling is rechtstreeks te boeken via Twente Plat. Kaarten zijn te bestellen via tel.: 074-3841718. Meer info via www.twenteplat.com

Datum:
maart 8, 2025