• Dit evenement is voorbij.

Kulturpannetje 19 september: Oosters buffet

september 19 @ 18:00 - 20:00

€12,50

Lezingen, kindervoorstellingen, theaterstukken, cabaret, livemuziek. Aan alle culturele stromingen wordt voldaan in Kulturhus EGW. Cultureel gezien kunnen alle inwoners in de gemeente Epe hier iets van hun gading vinden. Maar er is meer! Zo is het ook mogelijk om hier maandelijks voor weinig geld te komen eten. Tijdens dit succesvolle Kulturpannetje wordt steevast een lekkere maaltijd geserveerd. De maand september is het thema Oosters buffet. Deze smakelijke bijeenkomsten staan in het teken van elkaar op een leuke en gezellige manier ontmoeten.

Iedere maand vindt er een Kulturpannetje plaats in het Kulturhus EGW. Deze maaltijd met een thema wordt donderdag 19 september geserveerd in de grote zaal van de voormalige Eper Gemeentewoning aan de Stationsstraat 25 te Epe. Dit keer is het thema Oosters buffet. De maaltijden van het Kulturpannetje worden bereid door Bouwmeester Buitengewoon Vers uit Vaassen.

Het Kulturpannetje wordt maandelijks gehouden in de grote zaal van Kulturhus EGW. De kosten bedragen 12,50 euro per persoon (exclusief drankjes). Het Kulturpannetje begint om 18.00 uur. Wil je mee-eten? Klik dan hier om je aan te melden. Reserveer vooral tijdig, want voor je het weet is de EGW-zaal gevuld met enthousiaste eters.

De volgende Kulturpannetjes in Kulturhus EGW worden gehouden op:
Donderdag 17 oktober: Italiaans buffet vanaf 18.00 uur
Donderdag 28 november: Grootmoeders buffet vanaf 18.00 uur