Lokale markt Streekgenoten: 24 mei in Kulturhus EGW

mei 24, 2025 @ 11:00 - 16:00

Verse groente en fruit uit eigen tuin? Smakelijke jam en chutney? Creatief gemaakte producten zoals (kinder)kleding? Helende stenen? Deze lokale markt Streekgenoten wordt zaterdag 24 mei in en rondom het Kulturhus EGW gehouden.

Eén van de deelnemers is Sandra Puijpe uit Epe. Sinds 2021, het begin van de coronatijd, maakt ze met veel plezier happy stones. Af en toe doet ze dit in opdracht, maar meestal spontaan. Op haar kraam vindt u allerlei kleurrijke steenschilderijtjes, stenen met leuke teksten en zogenaamde ‘hart onder de riem-stenen’.

Nadere informatie over dit nieuwe initiatief van de Programmaraad van Kulturhus EGW volgt!

Oh ja, wil jij zelf met jouw producten op deze lokale markt staan? Voor 10 euro kun je bij ons een kraampje huren. Meer weten? Mail naar programmaraad@kulturhusepe.nl.

mei 24, 2025
Evenement Categorie: