Pubquiz onder leiding van Walborgh Kieskamp: 15 februari

februari 15, 2025 @ 20:00 - 23:00

Epenaar Walborgh Kieskamp is een quizmaster pur sang. Op verschillende plekken in de gemeente heeft hij inmiddels al wel eens een pubquiz georganiseerd. Binnenkort dus ook in Kulturhus EGW. De programmaraad van Kulturhus EGW heeft hem gevraagd om zaterdagavond 15 februari een unieke pubquiz te verzorgen. Muziek, actualiteit, geschiedenis, alles komt aan bod en wordt op zeer smakelijke wijze door de enthousiaste quizmaster opgediend.

(foto: Dennis Dekker, mediamagneet.nl)

De quiz bestaat uit een aantal rondes. Na elke ronde kijkt de jury de antwoorden na en krijgen de teams de tussenstand te horen. De quiz wordt muzikaal omlijst. Walborgh zelf verzorgt de feestelijke soundtrack. Teams mogen maximaal uit vijf personen bestaan. Het winnende team ontvangt een passende prijs.

Aanvang: 20.00 uur.

Teams (max 5 personen) mogen gratis meedoen. Aanmelden kan via deze link. Doe het snel, want de ruimte voor teams is beperkt!

februari 15, 2025
Evenement Categorie: