Het Huis van Sinterklaas: 4 december

december 4 @ 14:30 - 17:00

€5

Ook dit jaar logeert Sinterklaas weer een paar dagen in Epe. Op vrijdag 29 november en woensdag 4 december verblijft de goedheiligman samen met zijn pieten in Kulturhus EGW in Epe. Vanuit de voormalige Eper gemeentewoning aan de Stationsstraat 25 zijn kinderen en ouders deze dagen van harte welkom in ‘Het Huis van Sinterklaas’. Er worden allerlei leuke activiteiten georganiseerd.

(foto’s: Dennis Dekker, mediamagneet.nl)

Een pietendisco, een pietenbingo, een pietenschool, een pietenparcours. Op vrijdag 28 november en woensdag 4 december kunnen kinderen diverse uiteenlopende opdrachten doen en daarmee stempels verzamelen. Zo is er een testpiet die speelgoed uittest en kunnen kinderen hun brieven en tekeningen kwijt in de postvakken van Sinterklaas’ postkamer. Ook wordt er deze beide dagen een pietenvoorstelling in Kulturhus EGW gegeven.

Met Sinterklaas op de foto?
Met een prachtig pietenpaspoort in de hand gaan de kinderen het Kulturhus EGW door en komen ze van alles tegen. Zo worden er Sinterklaasverhaaltjes voorgelezen en kunnen er pietenmutsen en Sinterklaasmijter geknutseld worden. Kinderen kunnen een kijkje nemen in de diverse ruimtes van Kulturhus EGW. Uiteindelijk is er natuurlijk ook de mogelijkheid om een bezoekje te brengen aan Sinterklaas. Durf jij met Sinterklaas op de foto?

Het Huis van Sinterklaas, vrijdag 29 november: aanvang 14.30 uur | Tickets 5,50 euro (inclusief servicekosten en kosten iDEAL). BESTEL JE TICKETS HIER
Het Huis van Sinterklaas, woensdag 4 december: aanvang 14.30 uur | Tickets 5,50 euro (inclusief servicekosten en kosten iDEAL). BESTEL JE TICKETS HIER

december 4
Kosten: