Cultureel Café 16 februari: Eén en Ander

februari 16, 2025 @ 15:00 - 17:00

De vierde editie van het Cultureel Café vindt dit seizoen op zondagmiddag 16 februari plaats. Deze keer treedt het duo ‘Eén en Ander’ op.

Duo Eén en Ander bestaat uit Erik Knoef en Anita Oldenhave. Dit veelzijdige duo kan verschillende programma’s aanbieden. Zij zullen de aanwezigen in Epe dit keer vermaken met een leuk afwisselend programma vol muziek en humor.

Erik is al meer dan 25 jaar cabaretier. Zo is hij onder andere lid van de formaties ‘Hoe? Zo?’ en ‘Plateau’. Ook Anita heeft al in meerdere samenstellingen op de bühne gestaan. Zij hebben samen een afwisselende muzikale voorstelling samengesteld. Naast bekende nummers van vroeger brengen ze ook enkele (zelf geschreven) dialectliedjes.

Zij zingen 2-stemmig en begeleiden zichzelf op gitaar, mondharmonica, trompet, saxofoon, klarinet en accordeon. Naast muziek zit er veel humor in het programma. Met sketches, conferences en leuke typetjes worden de lachspieren volop getraind.

Erik en Anita hebben een gedichtenbundel uitgebracht met de titel: ‘Een Ander Riempken’. Dit boekje bevat korte humoristische gedichtjes en spreuken in het dialect. Ook hier zullen ze enkele delen uit voordragen. Kortom, het belooft een leuke, afwisselende middag te worden..

Aanvang: 15.00 uur.

Zoals altijd is het Cultureel Café gratis te bezoeken.

RESERVEER JE TICKETS HIER

februari 16, 2025