Cultureel Café 19 januari: ZingchroNice en Tinus van Huffelen

januari 19, 2025 @ 15:00 - 17:00

De derde editie van het Cultureel Café vindt dit seizoen op zondagmiddag 19 januari plaats. Deze keer treedt het nieuwe koor ZingchroNice op. Ze doen dit samen met de welbekende Eper Eper zanger/gitarist Tinus van Huffelen.

ZingchroNice is een vrij nieuwe zanggroep, die gestart is door Margreet Kattestaart. De zangers en zangeressen zingen met veel plezier en doen dat in een goede sfeer. Het koor zingt de prachtig liedjes meerstemmig en streeft naar kwaliteit en uitdaging. Het repertoire van ZingchroNice bestaat uit easy jazz, swing en bekende oldies (zoals ‘Goodbye Sweetheart’, ‘Something Stupid’ en ‘Da Doo Ron Ron’).

De dirigente Maria van den Ham heeft het vermogen om het koor op een prettige en vakkundige manier te begeleiden. Paul Drost is de vaste pianist van het koor.

Het concert op 19 januari is overigens met recht een thuiswedstrijd te noemen voor ZingchroNice. Het gezelschap oefent namelijk één keer in de veertien dagen op dinsdagavond in het Kulturhus EGW. Het gezelschap oefent van 19.30 tot 21.15 uur. Wil je ook meedoen? Dat kan! ZingchroNice zoekt nog naar nieuwe leden. Jong en oud is welkom. Bel voor meer informatie gerust eens naar Margreet Kattestaart, tel.: 06-40475083.

Over thuiswedstrijd gesproken: ook Tinus van Huffelen is vaste gast in Kulturhus EGW. Deze Eper troubadour staat elk jaar wel in de grote zaal. Dit keer gaat Tinus de aanwezigen verrassen met Hollandse liedjes van vroeger, maar ook met hedendaagse bekende hits van Nick en Simon en Guus Meeuwis.

Aanvang: 15.00 uur.

Zoals altijd is het Cultureel Café gratis te bezoeken.

RESERVEER JE TICKETS HIER

januari 19, 2025