Cultureel Café 20 oktober: The Unknown Singers en Tabé

oktober 20 @ 15:00 - 17:00

Het eerste Cultureel Café van dit seizoen belooft een bijzondere middag te worden. In de maand oktober treden The Unknown Singers en Tabé op in Kulturhus EGW.. Deze editie van het maandelijkse Cultrueel Café vindt zondag 20 oktober plaats.

The Unknown Singers, van oorsprong een onderwijzerskoor, bestaat al bijna 50 jaar en blijft naar eigen zeggen jong van hart! Het enthousiaste, vierstemmig zingende, gemengde koor repeteert iedere woensdagavond vanaf 20.00 uur in de Jenaplanschool in Epe. Het koor staat sinds kort onder de muzikale begeleiding van dirigente Joëlle Beimers. Zij weet met haar jeugdig elan en nieuwste zangtechnieken het niveau nog een tandje hoger te brengen. De vaste pianist van het koor is Gijs Hermans.

Het koor heeft voor deze middag een hartstikke leuk repertoire geoefend. Het thema is ‘Wereldsteden’. Zo zingt het koor onder andere Le Port ‘d Amsterdam van Jacques Brel. Tijdens de repetities houden de koorleden, naast serieus oefenen, ook zeker van gezelligheid. In de pauze is er altijd een van de leden die trakteert met (liefst een eigen gebakken) lekkernij. Ben je naast zanger ook bakker? Dan ben je dubbel welkom bij The Unknown Singers.

Deze zondag in oktober treedt het koor samen op met het duo Tabé. Daar zingt de dirigente van The Unknown Singers, Joëlle, in. Het koor zal ook enkele liederen samen met Tabé ten gehore brengen. Ook zulle we na elkaar eenzelfde lied zingen waarbij u zelf kunt horen en zien hoe divers zingen kan zijn. U bent van harte welkom!

Aanvang: 15.00 uur.

Het Cultureel Café is ook dit seizoen gratis toegankelijk.

RESERVEER JE TICKET HIER

oktober 20