Joes Boonen – Pas op voor de billenbijter!: 22 maart

maart 22, 2025 @ 14:30 - 17:00

€8,50

Joes Boonen komt zaterdag 22 maart met een gruwelijk grappige kindervoorstelling naar Kulturhus EGW in Epe. De naam van de voorstelling die vooral geschikt is voor kinderen tussen de 4 en de 8 jaar? ‘Pas op voor de billenbijter!’

Durf je verder te lezen waar de voorstelling over gaat? Elke avond rond de klok van acht uur, kruipt er onder Fiep’s bed een heel gek figuur. De billenbijter, de kakbouter, het kusjesbeest en het poepiemonster komen tevoorschijn. Maar monsters onder je bed bestaan niet. Toch? Let op: betreden op eigen risico!

Over Joes Boonen
Naast ‘Pas op voor de billenbijter!’ doet Joes Boonen nog veel meer. Zo is ze op dit moment ook in theaters in Nederland en België te zien met diverse andere solovoorstellingen (Dikkie Dik en de taart, Ik zou wel een kindje lustenDeze ridder zegt nee! en haar nieuwste voorstelling gebaseerd op haar eigen prentenboek Hé koe, waar ga jij naartoe?). De voorstellingen zijn bewerkingen van prentenboeken.

Samen met Dirk Scheele is Jos ook te zien op de populaire kinderzender Nickelodeon. Naast kindertheater presenteert Joes evenementen, concerten en congressen en treedt ze op als solozangeres.

Aanvang: 14.30 uur

Entree: kaarten 9,00 euro (inclusief servicekosten en kosten iDEAL)

BESTEL JE TICKETS HIER

maart 22, 2025